W trzecim odcinku "Kwadransa z Akustyką" zanurzamy się w ważny temat dostosowania szkół do potrzeb uczniów niedosłyszących. Rozmawiamy z Aleksandrą Włodarską vel Głowacką z Polskiej Fundacji Dzieci Niedosłyszących ECHO, która zwraca uwagę na alarmująco wysoki odsetek dzieci niedosłyszących, których edukacja w szkołach nie jest odpowiednio dostosowana.
Dowiedz się, dlaczego tak wiele szkół potrzebuje dostosowania, aby umożliwić uczniom niedosłyszącym osiągnięcie pełnego potencjału. Rozmówczyni podkreśla, że brak odpowiednich warunków edukacyjnych może wpływać na niski poziom osiągnięć uczniów oraz ich samopoczucie. Rodzice dzieci niedosłyszących zwracają szczególną uwagę na detale, takie jak obecność pogłosu czy echa w salach lekcyjnych. Ta różnica może mieć ogromne znaczenie dla skuteczności edukacji i komfortu uczniów.
Dołącz do naszej rozmowy z Aleksandrą Włodarską vel Głowacką i poznaj wyzwania oraz możliwe rozwiązania dotyczące dostosowania szkół do potrzeb uczniów niedosłyszących.
Poniżej trzeci odcinek serii, a zapowiedź wywiadu możesz zobaczyć TUTAJ
Trzeci odcinek